Wysylanie dlugich plikow na liste

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 21 Sep 1996 - 13:30:27 MET DST

Zauwazylem goraca dyskusje na temat wysylania dlugich plikow na
peceta i jedna rzecz mnie zastanowila. Tyle ludzi grzmi o kosztach
jakie nieswiadomi uzytkownicy poniosa przy zciaganiu takiego 'kolosa'.
Czy wy ludzi nie slyszeliscie o tym, ze mozna ustawic sobie gorna
granice wielkosci zciaganych newsow !?? Ja uzywam Agent'a i mam na
peceta ustawiona granice 300 linii. Jak trafi sie wiekszy artykul to
Agent zciaga tylko sam naglowk. Jesli mam ochote zciagnac taki plik to
go zaznaczam i Agent zciaga go przy nastepnym polaczeniu.
I po co bylo tyle krzyku ?

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

** Very funny, Scotty. Now beam down my clothes **