Re: Wysylanie dlugich plikow na liste

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 22 Sep 1996 - 11:19:15 MET DST

    Gregorio> On Sat, 21 Sep 1996 13:30:30 +0200, Mariusz Studzinski
    Gregorio> wrote:
> [...]

    Gregorio> zapominasz o wielu z nas ktorzy czytaja peceta przez mail.
    Gregorio> Ja nie ustawie sobie ograniczenia na wielkosc maila (choc
    Gregorio> da sie to zrobic bo POP3 podaje wielkosc maili), bo zbyt
    Gregorio> czesto dostaje duze attachmenty.

  Racja. Inni też mają newsy przygotowywane dla nich w paczkach,
("batch"). Moje tego dnia zrobiły się nagle prawie dwukrotnie większe i
tyle też więcej czasu ściągałem je przez modem.

  Zrozumcie, to niektórym _naprawdę_ przeszkadza i bije po
kieszeni. Jeżeli chcę odbierać postingi binarne, używam grup
binaries. Ale nie robię tego przez modem...

--jwr