Re: Cache w Netscape !!!

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 21 Sep 1996 - 17:17:30 MET DST

18 Sep 1996 16:50:39 +0200, wojtek_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Wojciech
Harenczyk) napisal(a):

>czesc,
> a ja mam taki problem w netsc..
>
>ogladam strone stop zmieniam sttop robie reload i mam stara strone

Rzeczywiscie nieraz tak sie zachowuje

>dziala tylki clear disk cache (memory cache) i dopiero moge przegladac
>poprawki

Powinno starczyc Reload, ale jak mowisz to mozna Ci tylko wierzyc. To
juz raczej blad programowania byc moze dotyczacy korzystania z proxy.

>tylko czamu ?

Bo to takie samo badziewie jak Internet Explorer. Mam dziwne wrazenie,
ze IBMowski Explorer mimo braku obslugi polskich znakow (w starej
wersji) i wielu innych niedorobek zachuje sie pewniej.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk