Re: Cache w Netscape 3.0

Autor: Tomek Kaminski (kaminski_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Tue 17 Sep 1996 - 14:53:52 MET DST

On 10 Sep 1996 01:45:29 +0200, aligator_at_geocities.com (Wojtek Golabek)
wrote:

>Do cache zapisuje wszystko dobrze i jak jestem online to
>chache tez dziala, ale za cholere nie chce dzialec offline.

Bo do przegladania off-line sluza specjalne programy ( jakis Cache
Explorer, czy jakos tak - sprawdz np. w Tucows).

A jesli w danej stronie linki maja adresy bezwzgedne - to Szkapa po
prostu _musi_ szukac serwera.
Cache Explorer zatem musi Szkape oszukac, i ten adres zmienic.

Ciekawostka - jesli jednak polaczenie zostanie zerwane w czasie
uzywania Szkapy, to czasem ona mysli ze wciaz jest on-line, i "chodzi"
po stronach w cache'u.

Tomek Kaminski