Re: win 3.1 i CD-ROM ATAPI

Autor: Piotr Trzcionkowski (trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Sat 21 Sep 1996 - 17:17:36 MET DST

19 Sep 1996 00:20:50 +0200, mkaniew_at_krysia.uni.lodz.pl (Marcin
Kaniewski) napisal(a):

> Witam
>Czy ktos moze wie co i jak skonfigurowac (zmienic recznie) w pliku
>konfiguracyjnym Win 3.1, aby podczas proby odczytu z CD Romu system sie nie
>zawieszal. W Dosie CD Rom dziala normalnie, rowniez w trybie standardowym
>Windows wszystko jest OK. Problem pojawia sie w trybie rozszerzonym 386.

Zly driver dla trybu 386 tzn. nieodpowiedni do zachowania CDRomu moze
wiec i on byc przyczyna. U mnie w Dos CDRom odgrywa plyty audio, ale w
Win95 czy OS/2 juz nie chce i nie wydaje sie by byla to bezposrednia
wina drivera bo w obu systemach CDrom jest dosc dokladnie
rozpoznawany. Tyle, ze w oryginalnym Win31 chyba nie ma driverow CD
wiec moze trzeba takowego poszukac.

Piotr Trzcionkowski
tel. +48 (0-32) 1-284-907
mailto:trzcionk_at_us.edu.pl