Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 12:05:20 MET DST

On 5 Sep 1996 20:54:01 GMT, "Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl>
wrote:

>Poniewaz Szanowni Panowie wracaja do starej/sprawdzonej metody argumentacji
>ad personam (np. Towarzysz, a zabraklo jeszcze chyba Zyda, kosmopolity i
>cyklisty), ktora na dzien dobry ma odmownie zalatwiac dyskutanta, a nie mam
>juz ochoty szarpac sie w nieustajacej polemice, koncze nie tyle watek, co
>udzial w tej mocno niesympatycznej grupie.
>
>Zostawiam wiec Towarzystwo Wzajemnej Adoracji, zyczac wszelkich sukcesow na
>unixowej drodze zycia. Nie bede juz Panstwa denerwowal bzdurami o Windows
>95 i pokreconych aplikacjach dla tego poronionego systemu.

> [...]

No i nie dziwie sie czlowiekowi, ze zrezygnowal. Ludzie dajcie sobie
siana i odpocznijcie troche. Ani Win95 nie jest najgorszym systemem
ani Unix najlepszym. Wszystko zalezy od tego ilu zwolennikow jednego z
nich jest akurat na liscie i ilu chce sie pisac. Mentalnosc Unixowcow
jest podobna do mentalnosci Amigowcow (wiem o czym pisze bo sam mialem
Amige przez 3 lata). Jest to rodzaj mieszanki kompleksu nizszosci z
kompleksem wyzszosci. Opisowo mozna to nazwac: 'Nikt nie uzywa mojej
maszynki ale ja i tak wiem, ze jest najlepsza a jak ktos mi zaprzeczy
to go zmieszam z blotem'. Jeszcze raz mowie: dajcie sobie siana i
dopuscie do glosu innych.

P.S. A jak juz ktos mi mowi, ze na tej liscie siedza sami fachowcy to
mi sie przypomina pytanie jednego goscia 'Jak odroznic pamiec z
parzystoscia od pamieci z emulacja parzystosci?'. Rozpetala sie wtedy
dyskusja na temat metod emulacji parzystosci i ewentualnych problemow
z tym zwiazanych ale jakos ZADEN z fachowcow nie odpowiedzial temu
czlowiekowi jak do cholery ma odroznic te dwa rodzaje pamieci.
Zapominacie w tych dyskusjach, o najwazniejszym - ta lista ma sluzyc
pomocy ludziom, ktorzy maja problemy ze swoimi pecetami a nie jalowym
dyskusjom. Lista sie nazywa pl.comp.pecet a nie pl.comp.unix.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*