Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ..

Autor: Lech Szychowski (lech7_at_lech.pse.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 14:49:49 MET DST

Mariusz Studzinski <Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl> wrote:

: nich jest akurat na liscie i ilu chce sie pisac. Mentalnosc Unixowcow
: jest podobna do mentalnosci Amigowcow (wiem o czym pisze bo sam mialem
: Amige przez 3 lata). Jest to rodzaj mieszanki kompleksu nizszosci z
: kompleksem wyzszosci. Opisowo mozna to nazwac: 'Nikt nie uzywa mojej
: maszynki ale ja i tak wiem, ze jest najlepsza a jak ktos mi zaprzeczy
: to go zmieszam z blotem'. Jeszcze raz mowie: dajcie sobie siana i

Zapominasz o paru rzeczach. Po pierwsze o tym, ze wcale nie jest tak,
ze "nikt nie uzywa mojej maszynki". Po drugie o tym, ze z powodu
wychwalania pod niebiosa Windoze i produktow M$ wiele z piszacych tu
osob ma po prostu wiecej roboty (i to glupiej roboty). Po trzecie,
nikt z oredownikow un*xa nie napisal zdania "podstawowym srodowiskiem
pracy internauty powinien byc system Unix".

: Zapominacie w tych dyskusjach, o najwazniejszym - ta lista ma sluzyc
: pomocy ludziom, ktorzy maja problemy ze swoimi pecetami a nie jalowym
: dyskusjom. Lista sie nazywa pl.comp.pecet a nie pl.comp.unix.

Problemy, ktore mamy wszyscy - i ci ludzie, i my z listy - sa stwarzane
takze przez wypowiedzi podobne do tych, o ktorych dyskutujemy. Stad
w ogole wziela sie cala dyskusja.
To nie tyle jest dyskusja o wyzszosci X nad Y, co o koniecznosci
zachowania pewnego poziomu fachowosci i rzetelnosci przy publicznym
wypowiadaniu (oraz o uporczywym twierdzeniu, ze mozna mowic, co sie
uwaza za stosowne, a my powinnismy sluchac, co mowia, bo to mowi
Glos Ludu...).

--
	Leszek.