Re: Fax-modem _ inicjalizacja

Autor: Miroslaw Prywata (mpry_at_fuw.edu.pl)
Data: Fri 06 Sep 1996 - 11:55:19 MET DST

Dzieki wszystkim za odpowiedz.

Jesli ktos jest zainteresowany to od razu powiem jak znalazlem odpowiedz.
Oczywiscie przeszukanie sieci :
AltaVista - haslo: hayes&commands
Tam znalazlem zestaw komed Hayesa i w ten sposob juz wiem co to znaczy jak
mi (wspomniany juz tutaj Cheyenne) inicjalizowal modem uzywajac bardzo
dlugiej komendy.
Idac za ciosem sprawdzilem jeszcze Zotrix&fax/modem.
gdzie znalazlem kilka miejsc, gdzie byly wypisane standardowe komendy
inicjalizujace modem dla (jak sie domyslam - nie liczylem) okolo kilkuset
typow modemow (roznica jest tez pomiedzy modemami tej samej firmy).

W takim razie pozostaje jeszcze drugie pytanie dotyczace naszej kochanej
TP SA (dzieki ktorej ostanio nie mialem telefonu przez miesiac - tyle w
Polsce standardowo trwa naprawa kabla -> inf. z BOK).
Czego nie starac sie wymagac od fax/modemu bo i tak nie pojdzie (u nas w
kraju) - moze ktos ma jakies doswiadczenie?
I jeszcze jedno, fax/modem po odebraniu faxu czeka zwkle na sygnal konca,
ktorego nie otrzymuje (sprawdzone na paru faksach stacjonarnych). Jak sie
domyslam wynika to z polskich standardow i zacofania
rodzimej telekomunikacji. Moze ktos wie jak to poprawic?
                                                Mirek