Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 09:54:47 MET DST

"=?ISO-8859-2?Q?Micha=B3_Mierzwa?=" <mmierzwa_at_us.edu.pl> wrote:

>3. Nie ma killfile'a (Free Agent tez nie ma, ale komercyjny juz tak)

Nareszcie zrozumialem, dlaczego taki jeden kolega zza Wielkiej Wody
bardzo zachwala MSIN twierdzac, ze wprawdzie kupil Agenta, ale
od kiedy pojawil sie MSIN, wyrzucil Agenta z dysku. Po prostu
kolega goraco pragnie, zeby _wszyscy_ go czytali. Dziekuje, nie
skorzystam... :->>>

Dziekuje Ci za porownanie - bylem ciekaw tego MSIN i chcialem
tez go przecwiczyc, ale poniewaz moj komputer nie kocha W'95,
nie bylem w stanie. Wiem juz, ze na razie zostane przy Agencie.

A propos Agenta: dostalem wlasnie list od Forte, w ktorym
przepraszaja za opoznienie w wypuszczeniu wersji 0.99f (miala
juz obslugiwac MIME, a wiec i ogonki, i pojawic sie w sierpniu).
Stwierdzili, ze musza jeszcze ja troche potestowac i wypuszczenie
sie opozni. Poczekam...

Pozdrowienia,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl