Re: Windows 95 => Skandal 95 (Bylo Re: Czy Lupus jest na ...)

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_us.edu.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 00:46:21 MET DST

Bardzo proszę o niekasowanie tego listu ze względu na jego,
delikatnie mówiąc, oryginalny wygląd!!

--
 ********************* Kilroy was here ***************************  1
 Michał M Mierzwa		http://www.cto.us.edu.pl/~mmierzwa  2
				Finger me for my GC                 3
 Na początku był chaos ... I tak już zostało                        4 :-)
Nie potrafiłem zmusić mojego biednego linuxa do czytania newsów offline
(wina leży po MOJEJ stronie, nie linuxa... lame jestem i tyle :->), więc
skusiłem się na to reklamowane M$ mail & news. W końcu nawet Szymon i Jarek
(dla mnie to autorytety) chwalili, więc...
Zacząłem od instalowania windy95. Poszło bez większych problemów: podczas
instalacji wywaliły się tylko raz... tablicy partycji nie zrąbaly...
wywalają się tylko 2-3 razy dziennie (inaczej mówiąc z częstotliwością 1
GPF/h). Potem zainstalowałem M$ Mail & News. Mail poszedł od razu... News
już za trzecią instalacją ruszyły. I wtedy się zaczęło...
Polskie literki zainstalowały się bez bólu. Ale... jak całość wygląda...
Przy ściąganiu headerów nie ma pola "download all bodies" Tzn. jest, ale
dla każdej grupy oddzielnie. Od klikania można nerwicy dostać... Da się
ściągnąć od razu całość (tzn. headers & bodies) ale wtedy zostaję
uszczęśliwiony postami dwóch, nadzwyczaj płodnych autorów (jeden buszuje na
pl.comp.www, drugi na polipie), ponieważ nie przewidziano killfile'a.
Najbardziej mnie ucieszył uklad strony: Na samej górze pojawia się
sygnaturka (w opcjach jest wyraźnie napisane: "Add signature to the end of
all outgoing messages"), następnie miejsce na moją twórczość, a na końcu -
cytat z autora, na posting którego odpowiadam. Zaprawdę powiadam Wam: gdyby
literki były do góry nogami, to wystarczyłoby odwrócić monitor i wszystko w
porządku :->
Porównując do Free Agenta (którego używałem poprzednio):
1. M$ News obsługuje poprawnie (mam nadzieję) MIME a ogonki w
szczególności.
2. Jest on o wiele słabiej customizowalny (pięęęęękne słówko), nie ma
możliwości ustawiania opcji dla każdej grupy osobno.
3. Nie ma killfile'a (Free Agent też nie ma, ale komercyjny już tak)
4. i następne: jest dużo mniej wygodny i mało intuicyjny (IMHO).
5. Jest pod winde 95 (Błeee..)
I to by było na tyle.
Klaustrofobiczne pozdrowienia z windy,
Mumin
Ps. W opcjach ustawiłem, żeby automatycznie łamał tekst w 76 kolumnie,
jeżeli Wam wyjdzie za ekran, to nie moja wina :-> (no dobrze, moja, bo
używam badziewia)
Szymon Sokol <szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl> wrote in article
<506tal$k10_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...