Re: Edytor do nut

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 09:47:46 MET DST

> From: Grzegorz Kocur <gkocur_at_zeus.polsl.gliwice.pl>

> Czesc!
> Czy ktos wie (uzywa, cos slyszal, posiada itp. niepotrzebne skreslic) cos o
> jakims dobrym
> edytorze do nut (chodzi o nuty muzyczne) najlepiej free lub shareware.
> Prosilbym o info, a juz za podeslanie (prywatnym mailem) to bym ozlocil.
> Z gory dzieki!

Edytor nie jest rewelacyjny, nie da sie zrobic podciagania, nie da
sie tez ustalic glosnosci kazdej nuty osobno.
  edytor jest prosty, ale na poczatek zupelnie wystarczajacy. wypluwa
wyniki do plikow *.mid . jest dostepny na ftp.gravis.com , lub na
jednym z mirrorow, niestety nie pamietam gdzie. przejrzyj moje
book'marki (adres w sign). na razie mam totalny ze tak powiem burdel,
ale niedlugo zrobie z tym porzadek.

ps: znajdziesz tez troche adresow na ftp/http site z plikami
    muzycznymi.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html