Re: Edytor do nut

Autor: Grzegorz Kocur (gkocur_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 19:16:08 MET DST

At 09:29 31.08.96 +0200, you wrote:

>Jest pomysl aby powstal project dobrego edytora do nut. Programik by chodzil
>oczywiscie w TeXu ale jak ktos chce miec jakosc to go to nie powinno
>zmartwic.
>
>Program (zestaw makr do TeX-a) ma powstac w Polsce i ma byc rozpowszechniany
>na zasadzie GNU.
To, ze w TeXu, to mnie nie przeraza, tyle ze co mi po projekcie, jak ja go
potrzebuje SZYBKO :)
Tez slyszlem, ze pisanie nut w TeXu jest mozliwe, ale nic blizej o tym nie wiem.
Jesli Ty cos wiesz, to chetnie sie od Ciebie naucze.

>ps. Podaj jakis przyklad nut nie-muzycznych :-)

No dobra, przesadzilem z dokladnoscia, ale chcialem zeby mnie wszyscy dobrze
zrozumieli :-)