Re: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 08:45:17 MET DST

Marcin Debowski <agatek_at_chem.pg.gda.pl> wrote in article
<506p3c$ruh_at_olorin.nask.pl>...
> Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
> : Ponownie polecam wyniki ankiety na naszej stronie
>
> http://uucp.polbox.com.pl/lupus/ankieta/raport [1..3] .html ?
>
> No i co ze sie tak spytam ? Ni diabla nie wiem jak to sie ma do moich
uwag.
> Troche mnie smieszy natomiast Wasze zdziwienie ze windoze tak kroluja
wsrod
> czytelnikow PS-k. Jak sie jest zainteresowanym czym innym to sie czyta
> czasopisma ktore to cos innego opisuja no nie :-)
>
> Marcin
Debowski

Ankieta mówi m.in. o popularności ogłoszeń, większej nawet niż
przypuszczaliśmy. Dlatego sugerowałem jej przejrzenie. Po prostu jest to
źródło informacji, nawet jeśli przepuszczonej przez krzywe zwierciadło
propagandy producenta czy dealera. Ja sam także regularnie przeglądam.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor