Re: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 15:07:56 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
: Ponownie polecam wyniki ankiety na naszej stronie

http://uucp.polbox.com.pl/lupus/ankieta/raport [1..3] .html ?

No i co ze sie tak spytam ? Ni diabla nie wiem jak to sie ma do moich uwag.
Troche mnie smieszy natomiast Wasze zdziwienie ze windoze tak kroluja wsrod
czytelnikow PS-k. Jak sie jest zainteresowanym czym innym to sie czyta
czasopisma ktore to cos innego opisuja no nie :-)

--
                                                              Marcin Debowski