Re: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 09:17:55 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
: Ankieta mówi m.in. o popularności ogłoszeń, większej nawet niż
: przypuszczaliśmy. Dlatego sugerowałem jej przejrzenie. Po prostu jest to
: źródło informacji, nawet jeśli przepuszczonej przez krzywe zwierciadło
: propagandy producenta czy dealera. Ja sam także regularnie przeglądam.

ALE NIC NIE MOWI DLACZEGO TE OGLOSZENIA NIE MOGLY BY BYC W OSOBNYM
ZESZYCIE A JA SIE O TO PYTALEM. To ze twierdzisz ze tak czyta je wiecej
osob to Twoje zdanie a nie wynik badan, prawda ?
Ok. dajmy juz sobie spokoj.

--
                                                              Marcin Debowski