Re: Lantastic i inne... ???

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 00:51:46 MET DST

In <199608291508.RAA03150_at_snack.p.lodz.pl>, gtomczyk_at_snack.p.lodz.pl writes:
>Czesc.
>Szukam informacji i uwag o nowych wersjach Lantastic (ver. 7.0 i
>for G95) oraz Lantastic Dedicated Server.
>Jezeli uzywacie tych wersji napiszcie czy sprawiaja duzo klopotow w
>srodowisku Windows. Moze wiecie cos o wersjach demonstracyjnych lub
>shareware tych pakietow. Wersja 6.0 Lantastic nie za bardzo sobie
>radzila w oknach komputerow udostepniajacych swoje zasoby.
>
>W przypadku Lantastic Dedicated Server szczegolnie ciekawi mnie jak
>ten Software wyglada w porownaniu z Novell Netware(transfer,obsluga).

1. Lantastic 7.0 to Lantastic 6.0 + troche dodatkowych programow, pod
G'95 chodzi bardzo dobrze.

2. Lantastic Dedicated Server to Novell 4.02 z obsluga protokolow Lantasticowych
Dziala bardzo niezawodnie, pewnie, jest prosty w obsludze i w instalacji
szybkosciowo jest ok 50% wydajniejszy od zwyklego Lantastica,
ale troche wolniejszy od czystego novela. Jest natomiast zdecydowanie
bardzie "user friendly", m.inn. ma dobrze rozwiazanego print servera
czego mocno brakuje novelowi.

To tytulem wstepu. Ew. czekam na bardziej szegolowe pytania :)