A Question!!!

Autor: Michal Grzemowski (ptica_at_hq.interkom.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 23:57:37 MET DST

Czesc,

Mam problem, mam karte graficzna Number9 costam 330.

Jest ona oparta na chipie S3 Trio 64.

Niestety w Windows95 nie udaje mi sie uzyskac akceleracji pod zadnym ze
sterownikow.

Wydaje mi sie, ze potrzebuje sobie sciagnac driver z sieci, ale nie
udalo mi sie tego nigdzie znalezc (szukalem przez archiego i Yahoo).

Jezeli ktos zna jakies dobre miejsce, ew. ma dla mnie dobra rade, to
pomozcie.

Bawie sie troche grafika i do szalu mnie doprowadza to, ze nie
wykozystuje mozliwosci karty.

Z gory dzieki...

Michal