Re: A Question!!!

Autor: Jarek Glab (jarekG_at_post.grot.com.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 18:56:57 MET DST

> Mam problem, mam karte graficzna Number9 costam 330.
> Jest ona oparta na chipie S3 Trio 64.
> Niestety w Windows95 nie udaje mi sie uzyskac akceleracji pod zadnym ze
> sterownikow.
> Wydaje mi sie, ze potrzebuje sobie sciagnac driver z sieci, ale nie
> udalo mi sie tego nigdzie znalezc (szukalem przez archiego i Yahoo).

Sprobuj z naszego serwera ftp://ftp.grot.com.pl/Windows95/drivers/#9/n9.exe
To sa sterowniki do Win 3.1 i W95. komplet pobrany z komputera ADAX z
ktorym byly dostarczane jeszcze wtedy, gdy w Adax'ach byly karty #9. Nigdy
ich nie uzywalem ale chodza sluchy ze dziala pod W95. Powinna wystarczyc
tylko 1 dyskietka, ale spakowane sa dwie. Zawsze mozna sprobowac, no nie.
:-).

Jarek Glab
Grot s.c.
http://www.grot.com.pl