RE: polskie literki, pytanie ...

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_gazeta.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 12:53:33 MET DST

> Akurat Pegasusa nie uzywam (moze szkoda bo podobno lepszy od Eudory
> a propos moze ktos ma porownanie obu programow :-)
> ale musisz miec po pierwsze primo czcionki z ogonkami w standardzie
> ISO-8859-2 i te czcionki wybrac jako domyslna do wyswietlania - tak
> przynajmniej sie robi w Eudorze i tak robie w domu na zwyklym
> programie terminalowym do odbioru poczty.

Do katalogu WinPMail-a należy wgrać odpowiednie pliki wpm-char.rsc oraz
wpm-lmtt.rsc (o ile pamiętam są na Ogonkowej Stronie).

Shareware'ową Eudorę 1.xx kiedyś usiłowałem skonfigurować tak, żeby wysyłała
polskie literki, ale nie da się. Dopiero wersja 2.0 to potrafi tylko,
że Eudora 2.0 jest niestety całkiem komercyjna.

 Slawomir Mateuszczyk            E-mail: S.Mateuszczyk_at_gazeta.pl
 Network Administrator           http://www.riviera.pw.edu.pl/~smateusz
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane.