Re: FrontPage Microsoft - prosba !!!

Autor: Romuald Zylla, Lodz Tech.Univ. Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 17:33:04 MET DST

>No, nareszcie wyszlo na jaw, ze W95 sa niezwykle!

chyba zabraklo buzki ? :-)

Powinien Pan Redaktor przyjac do wiadomosci i to powinno miec
odzwierciedlenie w sposobie pisania o W'95 ze okolo polowy
uzytkownikow Windows to sa uzytkownicy starych Windows (nie dala
sie nabrac na reklame W'95 albo sa leniwi) i oni takze chca uzywac
nowe programy.
W sposobie uzywania samych programow W'95 nie zmienilo wiele
i nowe programy nie sa dlatego lepsze ze sa "pod" W'95 ale dlatego
ze sa nowe. I nie przypisujmy calej zaslugi za udoskonalenia nowych
programow tylko nowemu srodowisku.
Czy W'95 sa niezwykle ? Tak, zdecydowanie tak.
Tak jak sztuka Szekspira "Wiele halasu o nic"

> 3 sa shareware lub freeware ?

>HomeSite byl do tej pory free, choc nie wiem, co bedzie z 2.0.
>FrontPage to ciezka komercja.
>WebEdit - dosc drogi shareware, ale wart kazdych pieniedzy.
>Wymienione "male" to shareware.
>ActiveX Control Pad i Layout Control to freeware.

Ale czy sa dla normalnych Windows ?

>Poniewaz autor mowil o W95, podalem wlasnie te.
>WebEdit ma wersje 2.0 dla W31.
>Pawel Wimmer

Dzieki za informacje

Romek