Re: polskie literki, pytanie ...

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 13:31:23 MET DST

On 30 Aug 1996 11:58:10 +0200, in pl.comp.pecet SLAW_at_gazeta.pl (Slawomir
Mateuszczyk) wrote:

> [...]
Nie jest to prawda w wypadku Pegasusa

> Do katalogu WinPMail-a nale=BFy wgra=E6 odpowiednie pliki wpm-char.rsc ora=
> wpm-lmtt.rsc (o ile pami=EAtam s=B1 na Ogonkowej Stronie).
Sa razem z _dobrym_ opisem, jak to zrobic. Trzeba jeszcze o ile dobrze
pamietam, wyedytowac jedna linie z *.ini

Jezeli nie dasz sobie rady, wyslij mi prywatnego maila, poszukam oipsu procedury
i podesle Ci razem ze stosownymi plikami.

Simon