Re: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 11:04:24 MET DST

On 29 Aug 1996 21:11:15 GMT, "Pawel Wimmer"
<pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:

>Grzegorz Szyszlo <ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl> wrote in article
><644B402452_at_pluton.pol.lublin.pl>...

>Zeby bylo je trudniej usunac, a tym samym zwiekszyc szanse przejrzenia. W
>koncu po to firmy placa, zeby dotarlo do ludu. A dzieki temu nasze pisma sa
>dwukrotnie tansze niz bez reklam.
>Takie zycie - kapitalizm! I tak jest we wszystkich pismach.
>BTW - statystyki wykazuja, ze spory odsetek czytelnikow zaglada do reklam,
>traktujac je jako zrodlo informacji na rowni z pismem.
>--
>Pawel Wimmer

Problem w tym,ze reklamy komputerowe sa jednymi z najglupszych (zaraz
po reklamach proszkow do prania). Jesli juz mam wskazywac palcem na
najglupiej reklamujacego sie producenta to musze chyba wskazac na
Novell'a (chociaz IBM jest niedaleko - zwlaszcza za reklame Warpa)
Jak sie patrzy na te nieudolne, idiotyczne potworki to az bierze
obrzydzenie na cale pismo i branze komputerowa w calosci. Tylu
fachmenow od DTP, grafiki 2D i 3D i byle reklamy nie potrafia
poskladac. A jak juz MS zrobil nieco lepsza reklame to wszyscy na nich
bo JAK ONI SMIA DOBRZE SIE REKLAMOWAC!!! Smiech czlowieka ogrania.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl
www: klio.umcs.lublin.pl/users/cecil/index.htm

*I don't suffer from insanity.I enjoy every minute of it*