Re: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Zbigniew Olearczyk (ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 11:35:13 MET DST

> From: "Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl>

> Zeby bylo je trudniej usunac, a tym samym zwiekszyc szanse przejrzenia. W
> koncu po to firmy placa, zeby dotarlo do ludu. A dzieki temu nasze pisma sa
> dwukrotnie tansze niz bez reklam.
> Takie zycie - kapitalizm! I tak jest we wszystkich pismach.
> BTW - statystyki wykazuja, ze spory odsetek czytelnikow zaglada do reklam,
> traktujac je jako zrodlo informacji na rowni z pismem.
> --

Ruszylem temat to i dam swoj glos za rozdzieleniem reklam i tresci do
oddzielnych zeszytow i wowczas prawdopodobnie ponownie bym sie wpisal
do grona czytelnikow w/w. Zaczalem czytac PCk od 1-numeru i mimo
klopotu ze zlapaniem kolejnych (bywalo ze oblecialem pol miasta za
kolejnym numerem, gdyz niesolidny kioskarz mi go nie zostawil), mam
chyba 3 roczniki i troche luznych (niejednokrotnie zdublowanych)
numerow. Od pewnego czasu przerzucilem sie na Chipa (byl tresciwszy).
Pozniej dodalem PC-worlda.
BARDZO chetnie przegladalem rowniez reklamy i ogloszenia drobne.
Szacunek,
                      ////// \\
                      | - ^ |
 / Zbigniew Olearczyk ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl \
/ Filia WNS KUL w Stalowej Woli \