PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 17:56:43 MET DST

> From: "Zbigniew Olearczyk" <ZBOLE_at_star.kul.stalwol.pl>

> PCkurier zaczal nadmiernie tyc od reklam i kazdy kolejny numer byl
> niemal zdjeciem poprzedniego. Wydaje mi sie ze teraz jest znowu
> chudy, to i moze tresciwszy :)

Na poczatku pc-kurier byl zszywany. a co ciekawe, reklamy byly
tak fajnie poukladane na kartkach, ze wystarczylo rozpruc,
wyjac zbedne smieci (reklamy) i umiescic w okraglym segregatorze :)
potem trzeba bylo spowrotem zeszyc i juz miales to co nalezy na polce
:))))) potem pc-kurier byl juz klejony i pomyslu nie dalo sie
zastosowac. Czemu reklamy nie sa w oddzielnej sklejce ? w koncu i tak
je wrzucam do kosza po ewentualnym przeczytaniu.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html