Re: kabel fdd - przedluzacz

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 10:00:02 MET DST

> [...]

> : Hm ... on czyli > Tomasz Rubaj < napisal do niego czyli -=> All
> : TR> Ireneusz Brejer wrote:
> : >
> : > szukam przedluzacza do fdd ! czy ktos wie czy to jest mozliwe do dostania
> : > gdziekolwiek ? musze podlaczyc 2 fdd i streamer na jednym kablu ale nie
> : bardzo
> : TR> sie da... bez przedluzacza ani rusz.
> : TR> Jestes absolutnie pewien, ze twoj streamer podlaczony "na trzeciego"
> : TR> do kabla zadziala dobrze? O ile mi wiadomo sterownik pc do floppow

tak sie laczy niektore typy streamerow. sterownik faktycznie glupieje,
i w czasie pracy streamera nie da sie z reguly korzystac z flopow.
sprobuj odpalic program do streamera z flopa :) zwykle nie chce
ruszyc. tak samo spruboj backup'owac dyskietke, tez z reguly sie nie
da.

w sprawie przedluzacza. ***PRZEDLUZACZ JEST STANDARDOWYM
WYPOSARZENIEM STREAMERA****. Ten przedluzacz podlaczasz do streamera
i sterownika. ma on dodatkowe gniazdo, gdzie dopinasz zwykla tasme do
flopow. Jak ktos ci upchnal streamer bez tego przedluzacza, po prostu
zrobil cie w trabe.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html