Re: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Marcin Debowski (agatek_at_chem.pg.gda.pl)
Data: Fri 30 Aug 1996 - 09:31:09 MET DST

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rsw.pl> wrote:
: Marcin Debowski wrote:

: > Jest i inny aspekt tej sprawy, pewnie wygl?da?o by to do?? paradnie
: > dostawa? kilkunastostronicowy PC-k z kilkuset stronicow? wk?adk?
: > reklamow? :-)
: >

: A gdzie Enter, Komputer, Chip, PC Magazine.
: Te czytam dla artykulow.
: PSI-ego Kuriera kupuje akurat dla ogloszen.

Kazde z tych pism jest ?(bylo - nie czytam od 2-ch lat) nieco
inne (odkrycie ! :) Mi jakos zawsze bardziej odpowiadal w warstwie tresci
PC-k, byl on jakby zdziebko bardziej profesionalny - np. rozne
programiatka i troche skondensowanych informacji. ENTER byl zawsze jak
dla mnie jakis taki strasznie cukierkowaty a informacja w nim zawarta
czesto bardzo powierzchowna. A od czasu gdy wyroslem z M$WIN - czytaj
poznalem troche linux'a, to juz na prawde robi mi sie nie dobrze od tego
calego gazetowego mikrosoftowiska i to jest drugi powod dla ktorego wole
lazic po sieci niz prenumerowac. Poza tym ja tez czytam od czasu do
czasu reklamy i jestem ciekaw co sie w tym swiatku dzieje ! i dlatego taka
forme dwuczesciowa widzilabym najchetniej.

: To taki glos dla rownowagi w dyskusji.

Juz sie nie tlumacz :-)

--
                                                              Marcin Debowski