Re: Instalka RedHat (jak)

Autor: Tomasz Kłoczko (kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 14:56:27 MET DST

Grzegorz Bodaszewski <warta_olsztyn_at_telbank.pl> wrote:
: kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl (Tomasz =?ISO-8859-2?Q?K=B3oczko?=) wrote:

: >Grzesiek podpadasz mi ;-)
: >A wiesz za co ? Za wciskanie delikatnie mówiac kitu.
: >
: >1. Przy instalacji RH nie trzeba instalowac X-ów. Sama instalacja tez moze
: >sie odbywac pod X-ami ale nie musisz tego wybierac.

: Powiem wiecej: Nie zawsze sie da :-)
: Probowalem instalowac RH 3.0.3 pd X-ami, ale bydlatko na tym etapie
: nie umialo sobie skonfigurowac x-servera i wyrzucilo mnie do instalki
: tekstowej ! Dopiero po zainstalowaniu calosci skonfigurowal sobie
: X-y tak, ze ruszyly. Karta z koscia Cirrus 54M40.

Dwa razy instalowałem z X-ami. Raz bo chciałem zobaczyć jak to wygląda, a
drugi przez pomyłkę. Osobiście nie miałem kłopotów ale z dyskusji na liście
RH wiem, że były z tym przejścia. W 3.0.4 jakoś o tym cicho więc chyba
znaleźli to co bruździło.

: Z punktu widzenia lamera zdecydowanie wole RH od Slackware - dlatego,
: ze Slackware nie umialem zainstalowac, a RH - owszem :-)))
: Za slaby jestem na razie w Linuxie, zeby ocenic inne niuanse obu tych
: dystrybucji, ale ta jedna cecha byla dla mnie decydujaca.

I taka ułatwiona procedura instalowana powoli stanie się zapewne standardem.
Niemniej w razie czego zawsze podczas instalacji jest otwarta druga konsola
z shell-em i zawsze w razie czego można jesze coś zrobić. Chyba nie dojdzie
pod Linux-em (jakąkolwiek dystrybucją) do takiego ubezwłasnowolwienia jak
pod windą bo to nie jest winda.

Pozdrawiam

kloczek

"Ludzie nie maja problemów, tylko sobie sami je stwarzają"
Tomasz Kłoczko, student, PG FTiMS | e-mail : kloczek_at_rudy.mif.pg.gda.pl