Re: kabel fdd - przedluzacz

Autor: Andrzej Krzysztofowicz (ankry_at_green.mif.pg.gda.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 13:51:54 MET DST

Ireneusz Brejer <Ireneusz.Brejer_at_p28.f33.n480.z2.fidonet.org> wrote:
: Hm ... on czyli > Tomasz Rubaj < napisal do niego czyli -=> All
: TR> Ireneusz Brejer wrote:
: >
: > szukam przedluzacza do fdd ! czy ktos wie czy to jest mozliwe do dostania
: > gdziekolwiek ? musze podlaczyc 2 fdd i streamer na jednym kablu ale nie
: bardzo
: TR> sie da... bez przedluzacza ani rusz.
: TR> Jestes absolutnie pewien, ze twoj streamer podlaczony "na trzeciego"
: TR> do kabla zadziala dobrze? O ile mi wiadomo sterownik pc do floppow
: TR> obsluguje tylko dwa urzadzenia. Jesli
: TR> _w_instrukcji_napisali_ze_to_mozliwe_ to sprobuj kupic w jakims
: TR> sklepie/firme/gieldzie komputerowej zwykly kabelek do floppa i wyrwij
: TR> np ze starego kabelka jedna wtyczke i wepnij ja (za pomoca imadelka) w
: TR> nowy

A nie prosciej (i taniej!) kupic sama dodatkowa wtyczke?

ankry