Re: FrontPage Microsoft - prosba !!!

Autor: Pawel Wimmer (pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl)
Data: Thu 29 Aug 1996 - 23:04:34 MET DST

Jarek Glab <jarekG_at_post.grot.com.pl> wrote in article
> Czy ktos posiada wersje beta FrontPage Microsoftu. Kilka ladnych tygodni
> temu bylo to do sciagniecia z kilku serwerow na swiecie. Obecnie mozna
> tylko przeczytac o cenie wersji komercyjnej - prawie 3 k$. :-(
>
> Jesli ktos sie spotkal z tym programem to moze kilka slow czy w ogole
warto
> go szukac???
> Poszukuje czegos dobrego i wspanialego pod W95 do projektowania WWW.
> Dla fanów HotDog'a i Netscape Gold informacja, iz one wydaj mi sie "zbyt
> malo WYSIWYG".
>
> --------------------------------
> [...]

Odradzam programy graficzne - zbyt malo moga. FrontPage na dodatek nie
wyswietla w trakcie pracy polskich znakow (przynajmniej ktoras tam beta).
Podobno chca zrobic polska wersje.
Polecam zdecydowanie "tekstowy" WebEdit 2.02 Pro dla W95 - do robienia
duzych projektow. Potrafi tez uploadowac pliki na serwer, zawiera wbudowane
skrypty Javy, wizardy itp. Doskonaly.
Ostatnio swietnie sie prezentuje HomeSite, ktory razem z Web Publishing
Wizard potrafi sciagac pliki bezposrednio z sieci i odsylac je z powrotem.
Jako jedyny obsluguje tez style.
Jak uzywasz W95, koniecznie sciagnij sobie gratisowy MS ActiveX ControlPad
(razem z HTML Layout Control).
Do drobnych aktualizacji uzywaj malego, ale szybkiego edytorka, np. CMED,
HTMLed, HTMLpad.

--
Pawel Wimmer
Redaktor / Editor