Re: PC-kurier , reklamy w koszu

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sat 31 Aug 1996 - 09:38:52 MET DST

> From: "Pawel Wimmer" <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl>

> Ankieta mowi m.in. o popularno ci og osze , wi kszej nawet ni
> przypuszczali my. Dlatego sugerowa em jej przejrzenie. Po prostu jest to
> rod o informacji, nawet je li przepuszczonej przez krzywe zwierciad o
> propagandy producenta czy dealera. Ja sam tak e regularnie przegl dam.
>
> --
> Pawel Wimmer

bo nie ma sensu, skoro co numer reklamuja prawie to samo :)
czyli dramat sie toczy, a aktorzy padaja z rzadka :))))

a tak na powaznie. nie daloby sie zrobic bloku reklamowego w
oddzielnej zszywce ? moze bys spytal o to w jakiejs kolejnej ankiecie
??

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html