Re: Czy Lupus jest na wikcie Microsoftu?

Autor: Rafal Brzozowski (brzozows_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 20:04:41 MET DST

Szymon Sokol wrote:

> "Windows tak - wypaczenia nie"? ;-)

Dla mnie dowcip miesiaca :)

A co do stabilnosci Winblows 95 to i ja mam swoje story:
Od paru miesiecy uzywam w pracy peceta z tym systemem, ktory
ma zainstalowane naraz od 2 do 4 protokolow sieciowych (liczba
jest zmienna w wyniku czestych reinstalacji Winblows :))
Wszystkie drivery sa prosto z Microsnotu i "32-bitowe".

Otoz wszystko chodzi w miare stabilnie (tj. nie wiecej niz 1-2
rebooty dziennie) do czasu zainstalowania dowolnego programu
z pakietu PowerToys, ktory, przypominam, mozna sobie sciagnac
z oficjalnego web-servera Microsnotu. Potem liczba rebootow
wzrasta do 5-10 dziennie.

Nikt nie wie dlaczego -- ani administratorzy sieci, ani goscie
z polskiego oddzialu _Firmy_.

... a w ogole uwazam, ze Microsoft powinien zostac podzielony.

--
Tomasz Tarchala, chld9bm8_at_ibmmail.com
http://bull.mimuw.edu.pl/~tarchala