Wymagania

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 20:01:00 MET DST

> From: "S. D." <nyce_guy_at_irc.pl>

> A Polskich gazetach reklamuja szampony z napisami po niemiecku. Sprzedawcy
> nie chca przyjmowac sprzetu nawet w ciagu 24 godzin.
> Co jest ze sie tak dajecie? Jak nie zaczniecie wymagac to sie to nigdy nie
> skonczy.

Znajomy kupil plyte glowna, procesor P75 oraz karte graficzna.
to niby dzialalo. z tym ze ja sprawdzilem praktycznie, ze ten
zestaw jest walniety. po zmianie procesora np. na P100 gdy szyna
PCI byla taktowana 33MHz, karta wywijala kota ogonem.

Odpowiednio przeszkolilem znajomego. Zaniosl komputer do sklepu.
Sprzedawca oczywiscie sie opieral, ale rzeczowe argumenty pomogly
(tzn. przeszkolenie:) i sprzedawca z bardziej wieksza niz mniejsza
niechecia wymienil karte graficzna na inny typ :)

Czyli krotko mowiac wymagajcie od sprzedawcow, oni biora kase za to
co sprzedaja.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html