Re: Czy Lupus jest na wikcie Microsoftu?

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 28 Aug 1996 - 16:55:53 MET DST

Pawel Wimmer <pawel.wimmer_at_lupus.waw.pl> wrote:
: Gdyby jeszcze ktoś miał wątpliwości, czy Lupus jest prowadzony na smyczy
: Microsoftu, polecam najnowszy, 18 numer PCkuriera, gdzie nasi koledzy
: przedstawiają wykryty przez siebie, poważny błąd w zabezpieczeniu Windows
: 95 (str. 72), łącznie z procedurą. Jeszcze nikt go znalazł, więc palma
: pierwszeństwa przypada Krzysztofowi Golachowskiemu.
: Mam nadzieję, że zmieni to nieco optykę naszych oponentów, zarzucających
: nam sprzedajność.
"Wszystko jedno źle czy dobrze, byleby mówili" -- Oscar Wilde (?)
Gdybyście napisali coś o błędach w Unixie, nie podejrzewałbym, że to
przejaw antypatii. Natomiast konsekwentne ignorowanie wszelkich poza
Windows systemów na pewno musi podejrzenia budzić.
"Windows tak - wypaczenia nie"? ;-)
Aha: ja nie twierdzę że NIC nie piszecie o innych systemach - nie
czytam, nie wiem; wnioskuję z innych wypowiedzi na tej liście i proszę
mnie nie zasypać lawiną kontrprzykładów.

: P.S. my dalej lubimy Windows 95.
"A ja i tak kocham Breżniewa" -- napis na murze w miejscu
zamalowanego wcześniej napisu "Kocham Breżniewa", rok 1982.

--
                   Szymon Sokol -- Network Manager
U   U M   M M   M  University of Mining and Metallurgy, Computer Center