jak polaczyc dwa PC

Autor: Joanna Harasym (harasym_at_alpha.ok.ae.wroc.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 15:07:02 MET DST

Pomocy.
Chce polaczyc swoj komputer z maszyna sasiada. Odleglosc wynosi okolo 10m.
Chialbym by oba PCty widzialy swe dyski nawzajem. Ewentualna mozliwosc
zablokowania dostepu sasiada do czesci moich plikow mile widziana.
Prosze o rade. Czy da mi cos polaczenie PCtow kablem szeregowym?
Czy powinienem zainstalowac siec? Jaka? Czy bedzie pracowac bez serwera?
Oba PC maja Win95. (to nie moja wina ::-))

Ernest.

PS. Odpowiedzi tutaj lub student9_at_ldscoux.immt.pwr.wroc.pl