Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 22 Aug 1996 - 21:41:10 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:
: > From: lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis)
: > Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:
: > : A jakie ograniczenia ma np. taki Linux ?
: > Nie ma pod niego Excela, Accessa, symulatora Windozy, oraz najwazniejsze-
: ^^^^^^^^^^^^^^^^^^
: sprawdzales ?

A co, wine wszedl juz chocby wersje 'alfa' i pozwala na prace w 'enhanced
mode' ?

: > to jest niestety kompletna amatorszczyzna.
: od tej, jak to nazywasz amatorszczyzny wiele by sie mogli nauczyc
: "fachowcy" z majkrosoftu. zaprzeczysz ?

Uzupelnie - i w druga strone.

: wez na przyklad sposob
: instalowania aplikacji i patche w dystrybucji RedHat. ja o czyms
: takim w necrosoft nie slyszalem.

Srednio dobre. Akurat tych od pisania instalatorow wyslalbym na krotkie
przeszkolenie do MS. Nie za dlugie, ale jednak przeszkolenie, czego
uzytkownik oczekuje od instalatora.

A necrosoft - no coz, instalatory sa calkiem niezle. Gorzej z
deinstalatorami.

: > Prbowalem toto postawic, i wybaczcie mi koledzy linuxowcy, ale swoje zdanie
: > o tym produkcie zmienie dopiero jak mi ktos pomoze. Tam na dzien dobry
: > dziala 80%, jak sie miesiac popracuje, to sie osiagnie 98%.
: 80 czy 90 czego ? gadasz od rzeczy. jak ci haj przejdzie to napisz
: jeszcze raz :)

80% calosci. Po prostu - zbyt duzo rzeczy na poczatek nie dziala.

: > Przy produktach MS jest 90%/95%.
: znowu, czego. wody czy gazu ? :))

: > Miesiac pracy w warunkach zachodnich
: > kosztuje >2000$, Win95 kosztuje 100$ lub mniej. Co gorsza po dwoch
: > miesiacach wychodza nowsze wersje, i sie zaczyna nowa robota.
: nikt ci nie kaze co 2 miesiace zmieniac wersji.

Jak poprosilem o pomoc, to zaczelo sie od tego ze mam za stare jadro.
powiniem zainstalowac 2.0.x, gdzie x przybiera chyba co dwa tygodnie.

Nowe jadro - nowe klopoty.

: > P.S. Ocenialem funkcje sieciowe, i to dosc zaawansowane, takie niestety
: > potrzebowalem. Byc moze w czesci "user & network client" jest lepiej.
: nadal nie lapie o co ci chodzi.

W mmaksymalnym skrocie - dynamiczny routing nie dziala.routed nie dziala, i
ma napisane ze jest przestarzaly, gated jest w kilku wersjach - zadna nie
dziala odkad zmienilem jadro, bo poprzednio dzialalo kiepsko. Dokumentacja
ma bledy, opisane w HOWTO. Oprogramowanie do modemow spelnia na razie
70% moich potrzeb..

: > PPS. Jeszcze do niedawna sam namawialem do linuxa. No coz - nie znalem z
: > bliska.
: i nadal nie znasz.

Ale juz wiecej powachalem - to jest system dla tych co moga mu sie poswiecic
Hobbystow - lub duzych organizacji, ktore zatrudnia 10 hobbystow co im
wyprodukuja system wg zapotrzebowania. Niestety - organizacja musi jeszcze
miec pol roku wolnego

: sprawdz dokladnie wielozadaniowosc, a potem przyslij raport :)

I co z tego, ze przelaczanie zadan chodzi sprawnie - skoro nie ma
kandydatow na te zadania?
Co mi po systemie, ktory co prawda nie pada, ale jedynym efektem zadan
jest 'segmentation fault' i 'core dumped'.

Jarek.