Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 17:56:43 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl) wrote:

: fakt, tego nie robi. ale przynajmniej dokladnie wiem co mam
: zainstalowane, poza przypadkiem kiedy doinstalowuje cos recznie
: nie korzystajac z rpm'ow. Slyszalem ze w debian jest ponoc taka
: baza zaleznosci, ale nie sprawdzalem.

W nowym RPM'ie (2.2.3 chyba), uzywanym w RedHat 3.0.4, jest baza
zaleznosci. Z tym ze ten RedHat to wersja beta, zawierajaca m.in. PAM
(m.in. zawiera funkcjonalnosc shadow'a).

: przeciez powszechnie wiadomo ze 2.0.xx to jeszcze bety. Poza tym
: slyszalem pochlebne opinie o 1.3.99 (nie jestem pewien tego numeru).

Nie, 2.0.x to wersje oficjalne. 1.3.x to byly bety, czy raczej alphy.
Rzeczywiscie jedna z 2.0.x sie nie kompilowala - podobno Linus
kompiluje kernele na maszynce z Alpha AXP, i nie sprawdza na i386.
Mialo byc tak, ze wersje pre-2.0 (aka 1.9.x) mialy byc takimi prawie-
oficjalnymi, do testowania przez wszystkich. Niestety "wszyscy" woleli
poczekac na wersje "linux-2.0.tar.gz", wiec jeszcze troche bledow
sie znalazlo. Podobnie zreszta jak z wersja 1.2.

--
Krzysztof Halasa
Palac Mlodziezy                      Internet: khc_at_pm.waw.pl