Re: Poszukuje pod OS/2

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silter.silesia.ternet.pl)
Data: Tue 27 Aug 1996 - 00:29:27 MET DST

Krzysztof Halasa <khc_at_hq.pm.waw.pl> wrote:
KH> : fakt, tego nie robi. ale przynajmniej dokladnie wiem co mam
KH> : zainstalowane, poza przypadkiem kiedy doinstalowuje cos recznie
KH> : nie korzystajac z rpm'ow. Slyszalem ze w debian jest ponoc taka
KH> : baza zaleznosci, ale nie sprawdzalem.

KH> W nowym RPM'ie (2.2.3 chyba), uzywanym w RedHat 3.0.4, jest baza
KH> zaleznosci. Z tym ze ten RedHat to wersja beta, zawierajaca m.in. PAM
KH> (m.in. zawiera funkcjonalnosc shadow'a).

tak przy okazji - w README do tego rpm'a pisze, że jeśli nie wiem co to
oznacza, żebym tego nie zainstalował, więc pewnie jakies lamerskie
pytanie:

czemu przy instalacji pakietów rpm 2.2.x trzymuję komunikat, że brak
<tutaj pada nazwa bilioteki>, pomimo tego, że ją posiadam
obchodzę to przez '--nodeps', ale chciałbym wiedzieć :-)

sorry, jeśli wykazałem się ignorancją i jest to w drugim readme, w manie,
albo w innym miejscu opisane, do którego powinienem zajrzeć, ale szukałem
i ...... musiałem przeoczyć :(

--c