Re: Licencja i Microsoft

Autor: Gabriel Drabik (gabrys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 26 Aug 1996 - 12:22:28 MET DST

Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
> Romuald Zylla, Tech.Univ. of #sd< Poland (zylla_at_lodz1.p.lodz.pl) wrote:
> : At 16:01 96-08-20 +0200, you wrote:
> : >Niestety samochod szybko sie psuje. Kolega ktory zna japonski
> : >czyta instrukcje a tam pisze: przed uruchomieniem silnika
> : >nalezy wlac olej gdyz ze wzgledow technicznych na czas transportu
> : >kolejowego usunieto go z silnika.
> : >CZy bedziesz mial pretensje do sprzedawcy ????

> : Oczywiscie, ze bede mial pretensje do sprzedawcy (dealera)
> : ten facet bierze swoje 30% ceny samochodu za to, ze
> : - naleje olej
> : - doladuje akumulator,
> [...]

OPTIMUS daje instrukcje obslugi komputera :)))
Dla rozywki moze jeden kawal z tej ksiazeczki:
Jesli kompuiter zakluca odbior RTV to podlacz komputer do innego
gniazdka nic TV zmien ustawienie anteny itd.
Jesli to nie pomoze skontaktuj sie z dostawca sprzetu RTV !!!!!!!
(sorry to sie wlasciwie na hihota nadaje a nie tu)

                                        gabrys.