Linux kernel - numeracja

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Sun 25 Aug 1996 - 01:21:39 MET DST

> From: kbns_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Michal Tyrala)

> A ja znowu slyszlem, ze jak numerek po pierwszej kropce jest parzysty to
> jest to non-beta, nieparzysty - beta.
>
> Powiedzcie mi pliz jak to jest naprawde.
>
> pozdrawiam,
>
> --
> Michal Tyrala

numerek nieparzysty to beta, parzysty to niebeta. wyjatkiem jest
ostatni parzysty, ktory tez jest beta. roznica polega na tym, ze w
nieparzystych ciagle sie doklada funkcje, a w tym ostatnim parzystym
juz sie nic nie doklada tylko usuwa byki. jesli ludzie stwierdza ze
juz nie ma bykow (warningi i bledy w kompilacjach, cuda w uzyciu), to
jest tworzony kolejny nieparzysty numer z dokladkami, a ten staje sie
wersja stabilna.

uffffff..........

a teraz dlaczego polecam 1.3.97 (chyba). albo 1.3.99 . dlatego
ze to sa najwyzsze wersje, ktore jeszcze nie zostaly gruntowne
przeorganizowane. 2.x.xx znacznie sie zmienilo. wersje 1.3.xx to co
prawda sa bety, ale z tego co wiem znacznie lepsze od stabilnej
1.2.13 .

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
          polecam http://www.agh.edu.pl/ogonki/ mime.html