Re: IDE do serverow ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 22:59:18 MET DST

> niestety musialbym posadzic cie obok, bo jak widze nadal nie
> wierzysz... :( prywatnym majlem zaproponuje ci jakis termin -
> pojdziemy poogladac sobie barracude 1gb na pci a pozniej przejdziemy
> sie popatrzec jak to samo bedzie robil caviarek. obawiam sie, ze
> wynik bedzie conajmniej bardzo podobny.
>
> poza tym w wiekszosci przypadkow uzytkownikowi nie potrzeba ciaglego
> bardzo intensywnego obciazenia dysku, a jedynie urzadzenia, ktore
> potrafi mozliwie najsprawniej zachowac sie przez krotki okres czasu.
> to wlasnie powoduje, ze lepiej pracuje sie na maszynie z szybkim
> [...]

Nadal podtrzymuje swoje zdanie, i naprawde uwierze ci na slowo. Podaj
tylko te czasy i wielkosci partycji. niczego wiecej nie chce. ja
zrobilem taki test kiedys u siebie, i zaden IDE jaki posiadalem nie
dorastal nawet do piet jakiemukolwiek SCSI. dlatego mysle ze jesli
ten twoj caviarek by dorownal scsi, to bylby cud.

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |