Re: Czy ktos testowal karty graficzne STB LightSpeed 128 -

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 20:17:15 MET DST

> ^^^^^
> Jak mozesz to pogon chlopakow niech zrobia sobie porzadna
> strone WWW, bo ta wyglada gorzej niz xero. serio.

informuje, ze xyz nie ma wlasnej strony www. wlasne podlaczenie
ethernetem do sieci internet uzyskamy dopiero za mniej wiecej dwa
miesiace (czynimy juz starania w tym kierunku). nie wiem wiec
zupelnie o czym mowisz. oczekuje zatem, ze teraz zaczniesz rozmowe
nt. myszek albo joystickow, by udowodnic ze i tym razem masz racje...
karpio