Re: Opinie z broszurek

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 20:15:29 MET DST

> Faktycznie... dane dotyczace isa sa nawet starsze niz jeden rok :))))
> nawet poltora, a moze nawet dwa. w sumie dziwie sie ze probujesz
> wcisnac miedzy wierszami ze od tamtego czasu w standardzie ISA cos
> sie zmienilo :)))) zas jesli chodzi o twoje wyjasnienia, hmmmm. jakos
> mnie nie przekonaly. (dotyczace ISA oczywiscie)
>
> jesli chodzi o twoja racje, to to udowodnij. powiedz coz takiego
> cudownego sie zdazylo w swiecie ISA w ciagu ostatniego roku, a moze
> dwoch :)))) (tylko nie wciskaj kitu z broszurek ze ISA nie ma
> busmasteringu, jak juz to poczytaj chocby instrukcje od starego DPT
> [...]

Uprzejmie informuje, ze cala dyskusja dotyczy celowosci stosowania
dyskow SCSI w malych sieciach Novell. Argumentacja kolegi Znika jest
jak widac zdumiewajaco konkretna i na temat. Lubie, gdy ktos podaje
tak konkretne argumenty... Wybacz Znik, ale gdy ktos w polowie
rozmowy zmienia temat zupelnie i twierdzi ze ma racje, to ja z nim
nie zamierza dyskusji dalej prowadzic, bo sensu to nie ma...
karpio