Re: IDE do serverow ?

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 20:19:58 MET DST

> Nie chce twojego piwa.
> Masz zaplecze techniczne, to zrob te testy. uwierze ci na slowo,
> tylko zrob te testy.

niestety musialbym posadzic cie obok, bo jak widze nadal nie
wierzysz... :( prywatnym majlem zaproponuje ci jakis termin -
pojdziemy poogladac sobie barracude 1gb na pci a pozniej przejdziemy
sie popatrzec jak to samo bedzie robil caviarek. obawiam sie, ze
wynik bedzie conajmniej bardzo podobny.

poza tym w wiekszosci przypadkow uzytkownikowi nie potrzeba ciaglego
bardzo intensywnego obciazenia dysku, a jedynie urzadzenia, ktore
potrafi mozliwie najsprawniej zachowac sie przez krotki okres czasu.
to wlasnie powoduje, ze lepiej pracuje sie na maszynie z szybkim
dyskiem czy lepsza karta graficzna, bo (ze stoperem) wcale nie
uzyskasz znaczacej roznicy.

karpio