Re: IDE do serverow ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 17:26:16 MET DST

> porzadkowania
> ^^^^^^^^^^^^^
> [ciach]
>
> To nic tylko musze na moje dyski scsi z novlem zapuscic speedisk'a z
> opcja....... ;-)
> Ciekawostka.
> Krzych

Zaproponowalem najdurniejszy test szybkosci jaki bylem w stanie,
ktory zaakceptuja wszyscy ktorzy sie boja czegokolwiek innego niz
DOS, a poza tym test jest bardzo widowiskowy :)) ciekaw jestem jak
tam Karpio, czy kiedys sprawdzi. bo takie kity wciskal o szybkosci
IDE ze mi uszy zwiedly. W dodatku jest tak przekonany o swojej racji,
ze jak wszedlem na irc #polska to zobaczylem
Dr_Karpio> Ojezu znik !!!

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |