Re: IDE do serverow ?

Autor: Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 17:12:00 MET DST

> From: warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski)

> O rany, juz nawet powyglupiac sie nie mozna.. :(

sorry ale do wyglupow sa inne listy dyskusyjne. dac ci adres ?
tez tam pisze glupoty, i to calkiem spore ilosci :) a tutaj conajmniej
nie wypada wprowadzac ludzi w blad.

> W moim serwerze mam wreszcie VOL_GLOWNY na Barracudce 2GB - dlugo
> walczylem o pieniadze na nia, wczesniej byl na Caviarku 1.2 GB.
> Caviarek tez sobie siedzi - jako vol pomocniczy, malo
> uzywany.

rozsadne :)

> Czy taka odpowiedz Cie satysfakcjonuje ? :)
>
> Pozdrowienia,
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_telbank.pl

czy mnie satysfakcjonuje. to raczej ciebie powinno satysfakcjonowac
ze glowny FS siedzi na barrakudzie :)

         /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
         | Grzegorz Szyszlo mailto:ZNIK_at_pluton.pol.lublin.pl |