Drukarka w W'95 cuduje

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 12:23:24 MET DST

Na wstepie zastrzegam, ze nie mam pojecia o W'95 bo ich nie
uzywam, ale znajomy, ktory takowych na swoje nieszczescie
uzywa (a z kolei komputerami zajmuje sie wylacznie jako
_uzytkownik_, jesli rozumiecie co mam na mysli ;), ma taki
dziwny objaw:
- jak chce cos wydrukowac to nic (atramentowka), zaczyna mu drukowac
dopiero jak wyjdzie z Windows i wejdzie z powrotem...
Czy ktos moze wie (mimo metnosci opisu problemu) co z tym zrobic?

WP (z dala od W'95 - systemu pelnego zagadek...)