Re: Drukarka w W'95 cuduje

Autor: Piotr Sut (transam_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 25 Aug 1996 - 12:46:25 MET DST

Witold Przygoda wrote:

> Na wstepie zastrzegam, ze nie mam pojecia o W'95 bo ich nie
> uzywam, ale znajomy, ktory takowych na swoje nieszczescie
> uzywa (a z kolei komputerami zajmuje sie wylacznie jako
> _uzytkownik_, jesli rozumiecie co mam na mysli ;), ma taki
> dziwny objaw:
> - jak chce cos wydrukowac to nic (atramentowka), zaczyna mu drukowac
> dopiero jak wyjdzie z Windows i wejdzie z powrotem...
> Czy ktos moze wie (mimo metnosci opisu problemu) co z tym zrobic?
>
> WP (z dala od W'95 - systemu pelnego zagadek...)

U mnie dzialo sie to samo - okazalo sie ze trzeba bylo zmienic rodzaj
drukarki w CMOSie, bo moja plyta PnP standoardowo przyjela jakis
bardziej zaawansowany rodzaj transmisji danych. Nie napisze ci z czego
zmienilem na co, bo nie bede teraz wylaczal w tym celu komputera, jako
ostatni lamer nie pamietam nawet jaki mam BIOS, ale warto
poeksperymentowac.

Piotru$