Re: Licencja i Microsoft

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 11:53:50 MET DST

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Co byscie powiedzieli o sprzedawcy komputerow, ktory daje je ustawione na
>110V?

Nic bym nie powiedzial. Wykrecilbym spalony zasilacz, przyszedl do
sklepu i w milczeniu dalbym mu nim po glowie.

>P.S. z drugiej strony - co powiecie o klientach, co domagaja sie instrukcji
>obslugi peceta? "Bo panie, do telewizora mam, do radia dostalem, to
>i do komputera mi sie nalezy" ?

Powiem, ze to swiadomi klienci, domagajacy sie czegos, co im sie
slusznie nalezy. Na podstawie przepisow o obrocie towarowym !
Zgodnie z przepisami NIE WOLNO sprzedac peceta bez instrukcji W
JEZYKU POLSKIM.
Swoja droga to wczoraj zobaczylem 'ksiazeczke' do plyty glownej
po polsku. Nic nie moglem zrozumiec :-)))

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl