Re: czy ktos spotkal wirusa Hare Krsna

Autor: Maciej Jastrzebski (pedro_at_apollo.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 09:47:58 MET DST

Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl) wrote:
[ ... ]
> Tak sie sklada, ze nie pisalem o wirusach w Unixie tylko podalem linki
> do programow antywirusowych, ale to nie jest wazne.
> Pierwsze wirusy byly napisane na Unixa (Trojan Horses, Logic Bombs,
> Internet Worm, itd). O ile wiem C2 nie jest idealem.
> Zeby sie nie wymadrzac nabyta wiedza odsylam do:
> http://www.cyber.com/papers/networks.html

> Bardzo ciekawe artykuly!

  Tyle, że ani Trojan Horse ani Logic Bomb ani nawet Internet Worm nie
  są wirusami, mimo że wykazują pewne podobieństwa. Dość dokładnie jest
  to opisane w Virus-L FAQ.

  Pedro.

--
Maciej "Pedro" Jastrzebski                  pedro_at_golem.umcs.lublin.pl
"As the people here grow colder / I turn to my computer