Re: ODP: Video jako streamer ?

Autor: Jacek Masina (Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl)
Data: Fri 23 Aug 1996 - 11:25:00 MET DST

> Czyli do d..y. Mialem kiedys Amige i VBS. Kaset video uzywalem PANASONIC EHG 240
> (jedne z najlepszych) i przynajmniej po roku jedna z nich regularnie padala.
>
> Andrzej

To wydaje mi sie, ze jest to wynik lepszy niz archiwizowanie na
dyskietkach, ktore po roku napewno padna. A poza tym generalnie
rozmawiamy o "chalupniczej" archiwizacji, jesli tak Cie boli, ze po
roku kaseta moze pasc, to kup sobie streamer DAT za 30 baniek i
kasetki po 70 zl i to napewno Ci nie padnie.
Wkurza mnie jak ktos wymaga od tanszych urzadzen, efektywnosci jaka
maja ich o wiele drozsze odpowiedniki.
Kasety video nazywaja sie kasety video, bo sa to kasety video, Jasne!!
Materialy z jakich sa zrobione nie sa przewidziane na uzywanie ich do
archiwizacji i to ze padna, jest wliczone w ryzyko uzywania ich w tym
celu, jesli chcemy pewnosci - patrz wyzej...

                                Masny 8^)

Jacek Masina - e-mail:Jacek.Masina_at_opol.gazeta.pl
Student Wyzszej Szkoly Inzynierskiej w Opolu, rok V